dissabte, 6 de setembre del 2008

INVENTS CULINARIS

M'encanta estar sol a casa entre moltes altres coses xq significa tenir la cuina per mi sol i poder fer invents sense tenir a ma mare al darrere dient-me "vigila", "això no ho fas bé", "s'ha de coure menys", "et cremaràs", "això amb allò no queda bé"...
I el cas és que m'agrada menjar bé (m'importa més la qualitat que la quantitat), encara que a vegades no m'importi menjar-me un entrepà o un kebab d'aquells per falta de temps i/o diners i encara que no sigui allò que se'n diu un cuiner fabulós...
Així és que quan estic sol a casa, sense gaires ingredients d'aquells que et diuen els llibres de cuina i que molts cops només un pijo tindria, em monto plats estranys, provant, potser surtin bé o potser no, és un risc que no m'importa córrer. Deixeu-me que us en doni un exemple, el meu dinar d'avui:
Ingredients:
- Una mica d'arròs blanc que havia sobrat del sopar d'ahir.
- Un ou dur que he trobat x la nevera.
- Una mica de tonyina que també estava x la nevera.
- "Tacos" de pernil salat.
- Una "loncha" de formatge de cabra
- Tres trossos de remolatxa enllaunada
- Vàries olives verdes sense pinyol
- Un bon raig d'un oli boníssim que van comprar mons pares a Siurana.
Preparació:
1. Posar els "tacos" de pernil i el formatge per separat al microones durant uns trenta segons cadascun i deixar refredar.
2. Tallar l'ou dur, la tonyina i la remolatxa a trossets ben petits.
3. Barrejar tot posant el formatge lo últim
4. Amanir amb l'oli, que a més de ser boníssim era car. xd No posar-hi sal, amb el pernil i la tonyina ja en té prou (ho dic per pròpia experiència)
5. Gaudir de l'àpat.
Veieu? amb quatre coses que tenia per la nevera i barrejant coses que ningú pensaria en barrejar queda un plat deliciós amb molts contrastos gustatius. A més és fàcil i ràpid de preparar i força barat (sobretot si tots els ingredients els han pagat els pares xd).
P.D. sé que molts dels que em coneixeu no imaginaveu aquesta faceta culinaria meva però és el que hi ha...
P.D. 2: estic provant d'escriure amb groc i amb lletra més gran, a veure com surt
Adrià

3 comentaris:

Anònim ha dit...

eii !!

Merci per la lletra ;) de debó qué es veu mil cops millor qué les formigues albines de l'altre actualització. Com mola el teu dinar no? A mi d'arroç mentre sigui blanc ja se'm fa la boca aigua..però a més amb pernil..i tonyineta Wuo! aixó si, em sobrava el formatge com comprendràs.

Encara em d'anar a sopar en un lloc decent amb tu i en Victor ¬¬ (Menjar schawarmas no s'inclou en decent) s'escriu així?..Bé una altra cosa xD el nostre horari no s'asembla en res i finalment vaig trucar a la tenda de roba de la què te'n vaig parlar. Espero no haver-te xafat la festa, en tot cas,... només hi havien noies ;)

Iso

Isabel Barriel ha dit...

Adrià,

Aquí tens una lectora encuriosida; et desitjo un blog pletòric i una carrera afortunada.

Enhorabona i endavant!


Isabel

Anònim ha dit...

La oferta de l'amanida fa molt bona pinta xD jejeje. Estaria bé fer-ho, a més jo t'anava a dir qué el próxim cop que quedem necesito una casa i un dvd..^^ tinc la peli de los caballeros de la mesa cuadrada ^^ L'has de veure de debó!! Els Monty Pyton son els millor xD

P.D: Es sehnsucht!xD vol dir ansia o ..en el meu cas afamada jeje :D

Iso