dimecres, 10 de setembre del 2008

POEMARI DE NÚRIA

Aquí us deixo els cinc poemes de temàtica diversa que vaig fer aquest estiu durant la meva breu estança a Núria.

Sobre la Natura

Formosa muntanya

Sol i ombra
entre verds
que em duen a tu,
formosa muntanya.

Clarobscur natural
entre boscos desperts
i flors que no es tanquen.
________________

Joia i plenitud

Ara que el Sol omple l'hora màgica
m'assec vora el llac de l'aigua plana
i observo l'essència de la vida
mentre repica la campana
anunciant del diumenge la missa.

És l'instant precís
on tot fa goig
i el meu encís
em fa semblar boig
de joia i plenitud.
________________

Sobre l'Amor

Qui sap?

En el silenci de la vall
oloro la besada de la nit,
més jo anhelo l'estrall
de la teva mirada
o del teu bes petit.

Qui sap si ho tindré?
Qui sap si demà
el sol pintarà les ombres
i la boira escamparà
i et podré estimar?
__________________

Desigs

Voldria no escriure't cap més poema
però, ja veus, ja vaig pel segon vers.
Sé que no ets princesa amb diadema,
ni fada, ni sirena dels ulls verds.
Sé que ets quelcom més que fantasia
i que certs versos et fan mal.
Per això vull donar-te companyia
i no comparses ni promeses en fals.
Seré precís i clar, doncs:
no sabria dir-te si amb el temps
m'he enamorat.
______________________

Sobre la Infància

Futurs lectors

Adoro els infants menuts,
sobretot els que llegeixen
i els que escolten la tendra
veu dels pares collonuts.

Lectura per a tothom,
petits i grans,
dolça biblioteca,
dolç record d'infant.
_____________________

Els títols es poden canviar, ja que cap d'ells m'acaba de convèncer.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Èdip era fill de pares adoptats xD...jajajaja qué bo mare meva..em recorda a les frases dels nostres estimats profes..." Un niño de ojos rubios y pelo azul" J.Arnal, o " A los chicos les suele venir la regla antes qué a las chicas" Jacinto, "¿ Quien me la mide?" Mr. Hevia ( que heavy el tio!!) jejeje es bonisima.

Per cert, sens dubte el de desigs el millor de tots per al meu gust. La veritat es què nosé si els has posat per algun ordre en concret però els últims m'agraden més. Bé voto per desigs ^^

Iso

Jimbielard ha dit...

M´has transportat completament a la vall de Nuria i el seu encant!! moltes gràcies. Et deixo un enllaç de un poema que vaig fer doncs hi formes part! una abraçada

Relats en Companyia

Jimbielard ha dit...

M´has transportat completament a la vall de Nuria i el seu encant!! moltes gràcies. Et deixo un enllaç d'un poema que vaig fer doncs hi formes part! una abraçada

Relats en Companyia